اخبار و رویدادها

سعدی؛ یادگار شکوهمند نبوغ بشری سعدی؛ یادگار شکوهمند نبوغ بشری
سعدی؛ یادگار شکوهمند نبوغ بشری

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور پرشمار استادان و پژوهشگران و علاقه مندان به زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه 1403 در تالار اجتماعات شهید مطهری(ره) انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

اعضای کارگروه حکیم طوس با حکم ریاست انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور منصوب شدند اعضای کارگروه حکیم طوس با حکم ریاست انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور منصوب شدند
اعضای کارگروه حکیم طوس با حکم ریاست انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور منصوب شدند

طی احکامی جداگانه از سوی محمود شالویی مشاور وزیر فرهنگ و رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، جمعی از استادان و مدیران ارشد فرهنگی و هنری استان خراسان رضوی به عنوان اعضای کارگروه همایش ملی و بین المللی «حکیم طوس» منصوب شدند.

گلستان و بوستان؛ کتاب‌هایی برای سعادت انسان گلستان و بوستان؛ کتاب‌هایی برای سعادت انسان
گلستان و بوستان؛ کتاب‌هایی برای سعادت انسان

نشست «سعدی در هندوستان»به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با همکاری مرکز فرهنگی سفارت هند در ایران، سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه 1403 در مرکز فرهنگی این سفارتخانه، با حضور و سخنرانی سفیر هند، رئیس انجمن آثار ومفاخر فرهنگی و جمعی از استادان برجسته زبان وادب فارسی برگزار شد.

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی»
آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی»

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه 1403 در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

سعدی؛ معلم اخلاقِ بشریت سعدی؛ معلم اخلاقِ بشریت
سعدی؛ معلم اخلاقِ بشریت

نشست «ارمغان سعدی» به کوشش موسسه فرهنگی اکو با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در هفته بزرگداشت این شاعر و حکیم شهیر ایرانی، دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل موسسه فرهنگی اکو برگزار شد.